
Чоловіча косметика – це нормально?
Автор тексту Андрій, тому він від першої особи.
Більшість чоловіків стверджує що не користуються косметикою.
Серйозно? А чим тоді вони миються?
Мило, гель, шампунь, засоби для укладання волосся і бороди – це теж косметика.
Чому так? Бо є стереотип, що косметика це щось, жіноче. А чоловік – він же [зазвичай] брутальний і мужній, куди ж йому ота косметика?
Точно знаю, що безпосередньо чоловіки замовляють нашу продукцію вкрай рідко. Трапляється, але це винятки. І то, зазвичай, шампунь Ментол.
Чому так? Через те, що в назві продукту немає слова ”ЧОЛОВІЧИЙ”? Тобто враження, що вона виключно жіноча? Чи через те, що нашу продукцію не рекламує якийсь впізнаваний чоловік?
Чи можливо тому, що засновник бренду жінка? А люди купують у людей, і не Ок чоловікам у жінок косметику купувати?
Це, звісно, гіпотези. Вони ніяк не впливають на факт того, що наша косметика працює і для чоловіків. На чоловічій, зазвичай, більш щільній, ніж жіноча, шкірі убтан працює. Мій брат подолав своє акне за допомогою виключно продуктової лінійки Лізар коли відмовився від експериментів із різними промисловими/аптечними косметиками, які обіцяли чисте обличчя.
Особисто я перейшов від гелів для душу на мило Імунітет, ще до того як це стало мейнстрімом серед наших клієнтів.
Я щоразу кайфую від відчуття чистоти, яке дарує очищення обличчя піною або гелем з мікрогранулами. А нанести убтан на обличчя – ну це як в спа сходити.
Мабуть, треба любити себе, щоб купувати собі косметику Лізар – бо це не тільки про функцію (очистити, зволожити, інше), а й про процес – процес насолодит від використання косметики.
І на останніх рядках тексту, здається, я зрозумів – чоловіків же ніхто не вчив – не тільки тому, що доглядова косметика це НОРМАЛЬНО, але й тому, що від процесу використання можна отримувати задоволення.
Отакий інсайт зловив. Хоча планував написати текст про те, що чоловічий догляд це взагалі ОК і простимулювати вас, жіночу аудиторію, яка це прочитає, порадувати свого чоловіка чимось із нашої продукції. Планував радити свій улюблений набір: шампунь Ментол, мило Імунітет, гель з мікрогранулами та королівський убтан.
Тато бренду Лізар (Li'zar).