Таємний покупець на сайті Лізар

Привіт! Я Андрій, тато бренду Лізар і нижче розповім про досвід покупця на сайті бренду Лізар. Текст написано у 2021 році.

Перше, на що звертаєш увагу - дизайн сайту lizar.in.ua - здається, що він був намальований році так у 2008. Пора б оновитись.

1.  Вважаю починати варто із себе, тому 1им стрес-тест моїми критеріями оцінки онлайн-магазину проходить власний проект. Магазин lizar.in.ua – це каталог продукції: там є опис продукту, склад і відгуки під продуктами. За замовчуванням завантажується українська версія сайту – вимога законодавства дотримана.

2.  Оформити замовлення на сайті просто. Всі необхідні поля підписані: ім’я та прізвище, телефон, населений пункт і відділення “Нова пошта” і обрати із 3 способів оплати. Дату народження, інші необов’язкові речі не запитують.

3.  На сайті вказано тільки 1 номер телефону (але не для безкоштовних дзвінків 0-800) – отримати консультацію/відповідь на питання можна телефоном. Якщо догортати до низу сторінку, можна дізнатись також електронну пошту. Відповідають оперативно у будні дні у робочі години з 9:55 по 19:10 (але знайти графік роботи на сайті важко). Юзабіліті сайту явно націлена на теплу аудиторію, яка знає про бренд через сторінку в Instagram і приходить на сайт для оформлення покупки.

4.  Полів для оформлення замовлення запитують рівно стільки, щоб було достатньо для створення накладної на відправку. Оформлення замовлення в 1-клік немає. Якщо є побажання до замовлення, то для цього є окреме вікно. При оформленні є інформація, що якщо потрібен колбек, то напишіть про це у відповідному вікні. Для “підтвердження замовлення” не телефонують.

5.  Оплата відбувається на рахунок ФОП. При обранні способу оплати “Оплата на реквізити” в смс приходять реквізити ключ-карти до рахунку ФОП. Це означає, що оплата відбувається на рахунок підприємця), а не просто на карту просто фізичної особи. А це означає, що бізнес звітує про свої доходи і платить податки.

6.  Під час оформлення замовлення в Кошику зазначається дата відправки замовлення, що зручно. Після успішної оплати замовлення або оформлення замовлення із оплатою при отриманні, приходить смс із датою відправки замовлення. Якщо при першому замовленні було вказано електронну пошту (необов’язкове поле), то ця інформація дублюється на пошту. Відправка замовлень відбувається у вівторок, четвер і п’ятницю.

7.  Є можливість оплатити замовлення при отриманні – так званий накладений платіж. Це додаткові 20 грн+2% від суми замовлення – платіж на користь перевізника, а не магазину. Зручно, що сума цього додаткового платежу розраховується автоматично ще в Кошику.

8.  Незалежно від суми замовлення продукція пакується у крафтову картонну коробку і перев’язується смарагдовою стрічкою. Це ідея, яку бренд несе 5ий рік – будь-яке замовлення має принести його отримувачу естетичну насолоду одразу після відкриття кур’єрського пакету для транспортування.

9.  Для відправки використовуються білі кур’єрські пакети без логотипу, виглядає естетично – не більше, і не менше.

10.  На всіх етапах – оформлення, оплата, прийом платежу, відправка замовлення – відбувається комунікація через автоматично надіслані смс. Як писав вище, якщо вказаний був e-mail, то ця інформація дублюється на пошту.

11.  ВИСНОВКИ: якщо відкинути несучасний дизайн магазину, то все інше на місці. Оформлення замовлення просте і логічне. Наявність відгуків під продукцією теж плюс. Не передзвонюють, про статус замовлення приходять смс – вважаю це зручно. Було б добре, аби приходили сповіщення у Viber – це більш сучасно. Із рекомендацій магазину – освіжити дизайн, додати більше інформації у видні місця – як то час роботи, опрацювання і відправки замовлень.

Моя оцінка 4 бали із 5 можливих.

Тут точно є чимало покупців на сайті lizar.in.ua – поділіться зі мною своїм досвідом, що вас дратувало при взаємодії із сайтом, а що сподобалось. Чекаю у коментарях.

Тато бренду Лізар (Li'zar).